Sprawdź jak jesteśmy otwarci!

Regulamin

1. Drogi Rodzicu/ Opiekunie! Serdecznie witamy Ciebie i Twoje Dziecko w centrum edukacji Miasteczku Dzieci. Przeczytaj proszę ten regulamin, zajmie Ci to tylko chwilkę, a pozwoli uniknąć ewentualnych niezręcznych sytuacji.

2. Wchodząc na teren obiektu Masteczko Dzieci akceptujesz treść tego regulaminu.

3. Treść regulaminu jest dostępna zarówno na naszej stronie www.miasteczko-dzieci.pl jak i w lokalu.

4. Wejście do centrum edukacji jest odpłatne- ceny zgodne z obecnie obowiązującym cennikiem. Opłata jest za dziecko. Opiekun/ Rodzic jest zwolniony z opłaty.

5. Centrum edukacji Miasteczko Dzieci jest przeznaczone dla dzieci od 6 miesięca życia.

6. Dbając od bezpieczeństwo i czystość, wejście na strefę Miasteczka jest możliwe wyłącznie w czystych skarpetkach- zasada ta dotyczy Dziecka oraz Rodzica/ Opiekuna. Nie można na część edukacyjną wchodzić w butach ani boso. Jeśli nie masz skarpetek, możesz je kupić u nas.

7. Przed wejściem na strefę edukacyjną należy umyć lub zdezynfekować ręce- swoje i dziecka.

8. Jeśli Twoje dziecko jest na etapie odpieluchowywania- zadbaj proszę, by miało w Miasteczku pieluszkę. Wiemy, że czasem zdarza się zapomnieć o takich przyziemnych sprawach, jak toaleta 😉 Jeśli nie masz swojej- zobacz pod przewijak 😉

9. Dbając o bezpieczeństwo innych gości, w Miasteczku Dzieci nie mogą przebywać dzieci i opiekunowie mający infekcję wirusową lub bakteryjną.

10. Bardzo prosimy o nie wynoszenie zabawek z Miasteczka Dzieci poza strefę edukacyjną.

11. Prosimy również by dzieci nie wnosiły swoich zabawek. Unikniemy dzięki temu płaczu, gdyby inne dziecko przeniosło zabawkę, lub gdyby Twoje zapomniało gdzie je położyło.

12. Zabawki edukacyjne będące w Miasteczku Dzieci są dostępne dla wszystkich naszych Gości. Dzielmy się nimi 😉

13. Niektóre zabawki są przeznaczone dla starszych dzieci- zwróć więc uwagę, czy Twoje dziecko nie jest za małe do korzystania z nich (chodzi nam przede wszystkim o małe elementy).

14. Zabrania się spożywania jedzenia lub picia w strefie zabawy.

15. Obsługa ma prawo wyprosić klientów, którzy swoim zachowaniem zagrażają bezpieczeństwu innym.

16. Na terenie całego obiektu jest całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych, palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych.

17. Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany.

Dziękujemy za uwagę i życzymy wspaniałej edukacji poprzez zabawę 😉

 

Regulamin imprez zamkniętych

 

1. Rezerwując termin dla imprezy zamkniętej akceptujesz regulamin ogólny dotyczący pobytu w całym obiekcie Miasteczko Dzieci.

2. Najpóźniej do 3 dni od dokonania rezerwacji należy wpłacić zaliczkę w wysokości 200 zł na miejscu lub na nr konta:

Euforia Katarzyna Kosarzycka

AliorBank: 45249000050000453059859136

w tytule należy wpisać date imprezy i imię Jubilata

3. Płatność zaliczki przelewem jest równoznaczna z wyrażeniem zgody:

Zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych RODO z dnia 25.05.2018r, podaję dane osobowe swojego dziecka na zasadzie dobrowolności i wyrażam zgodę na ich przetwarzanie w niezbędnych do dokonania rezerwacji celach.

4. Rezrwację można odwołać nieodpłatnie najpóźniej 14 dni przed zadeklarowaną datą imprezy. Wówczas zadatek jest zwracany w całości.

5. O dokładnej liczbie gości należy poinformować najpóźniej 2 dni przed planowaną imprezą.

6. Na imprezę zamkniętą zapraszamy 15 minut przed jej rozpoczęciem.

7. W przypadku przekroczenia czasu imprezy o więcej niż 15 minut będzie naliczana dopłata za kolejną godzinę w wysokości 180 zł.

8. Przyniesienie własnego tortu oraz poczęstunku dla rodziców jest równoznaczne z wzięciem pełnej odpowiedzialności w przypadku zatrucia gości.

9. Poczęstunek dla dorosłych można przynieść we własnym zakresie. Napoje należy zakupić na miejscu. Prosimy aby nie przynosić ich we własnym zakresie. Dotyczy to zarówno napoi ciepłych jak i zimnych, takich jak woda, soki, lemoniada. Aby usprawnić obsługę rodziców, najlepiej zimne napoje zamówić z wyprzedzeniem- wówczas będą one czekać już na zarezerwowanym stoliku.

10. Współpracujemy z pizzernią Don Roberto- jeśli chcecie Państwo zamówić pizzę należy to uczynić 2 dni przed datą imprezy. Pizzernia jest otwarta od godziny 12:00. Minimalna kwota zamówienia to 55 zł.

10. Jeśli potrzebujecie Państwo od nas zastawę dla dorosłych- wówczas doliczamy opłatę jednorazową – 40 zł do całości.

11. W każdym z pakietów urodzinowych zapewniony jest dla dzieci poczęstunek oraz napoje. Prosimy nie przynosić we własnym zakresie takich przekąsek jak: chipsy, paluszki, popcorn. Zdarzało się, że dzieci wynosiły całe miski na strefę zabawy. Są to tłuste i kruszące się przekąski.

12. Za przyniesienie własnej piniaty doliczana jest opłata za sprzątanie w wysokości 30 zł. W piniacie mogą znajdować się tylko cukierki! (bez konfetti, brokatu itp.)

13. Na imprezach gdzie dzieci jest więcej jak 10, obligatoryjnie należy zamówić dodatkowo animatora na minimum godzinę. Koszt godzinnych animacji to 160 zł. Animatora należy zamówić na tydzień przed planowaną imprezą. Jeśli na imprezie będzie 20 lub więcej dzieci wówczas należy zamówić 2-óch animatorów.

Miasteczko dzieci - godziny otwarcia